hasse oro

när jag oroar mig, när jag är orolig, ängslig, tveksam etc(läs vidare på: http://www.synonymer.se/?query=orolig&SOK.x=0&SOK.y=0) blockar jag allt. tänker att kontakt med den verkliga omvärlden kan vara farlig. svarar inte om nån ringer, smsar, mailar, chattar, inget. hejdå BLOCK! tänker "ensam är bäste dräng" & bär B Ö R D A N själv. orkar inte vara en whiner. inte om saker jag verkligen oroar mig för. orkar inte behandla mina vänner som terapeuter bara för dom behandlar mig som en (helt okej dudes!! asså ej ironi, öppna er, jag gillart & lyssnar villigt!) (om jag inte är inne i en egen block-fas dårra).

så. genom att tro att jag gör folk en tjänst & håller mig borta med min oro så skjuter jag istället ifrån folk. det är helt förståligt att folk tröttnar på mitt beteende! nu whinar jag i bloggen höhö. det jag ville säga var bara att: JAG KOMMER HÖRA AV MIG SNART OK! SNART! EFTER IMORGON! imorgon får jag PERSPEKTIV! antingen blir jag aparg eller apglad. båda humör är humör då jag kan höra av mig till folk! coolt va?

commentz
skrivet av: K

gud. det är som att du har beskrivit mig. jag är precis likadan.

2010-01-25 @ 00:12:33
hemsid@: http://karinmariaholm.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0